Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

24 Mart 2013 Pazar

Santralistanbul Gezisi

Kısmetse yarın gezimizi gerçekleştireceğiz. Daha öncesinden 26 mart diye ayarlamıştık ama ordaki bi takım değişikliklerden ötürü 25 Mart'a aldılar.

Saat kaçta buluşuyoruz?  Saat 8 de yola çıkmayı planlıyoruz dolayısıyla 8'e 10 kala okulun önünde olun.

Nerde buluşuyoruz?   Okulun önünde.

Yanımızda neler olmalı? Sırt çantanızı alın ,içine 1 küçük şişe su ,1 paket mendil ,2 tane poşet ,evde hazırladığınız bir sandviç, isterseniz cep telefonu ve fotoğraf makinası koyun.

Cep telefonunu kapatıp açmayı ve sessize almayı öğrenin.Etkinliğin ortasında telefonun çalmasını ve dikkatimizi dağıtmasını istemeyiz.

Ben ,fotoğraf çekebilirsiniz , diyene kadar fotoğraf çekmek yasak.

Yanınıza cips ,kola gibi şeyler almayın .Uzun yol zaten bazılarının midesini kötü yapıyor ,daha da kötüleşmesine sebep olmayalım.

Sınavı olan sınıfların öğretmenleriyle konuştum ,daha sonra sınav yapacaklar ama tabii ki yine hatırlatın.

Güzel bir eğitim gezisi bizi bekliyor ,haydi hayırlısı...

4 yorum:

  1. ewet öğretmenim.gercekten ben inanılmaz heyecanlıyım..hadi baakalım nasıl olacak hayırlısı inşalla....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben gizem esen inşallah demek istemiştim.

      Sil
  2. rukiye alpaslan24 Mart 2013 16:48

    yarını iple çekiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen rukiye gercekten cok heyecanlı değilmi?

      Sil