Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

1 Mart 2013 Cuma

twinspace

Bugün 10 kişiye twinspace hakkında detaylı bilgi verdim.(Bunlar: Gökçenur T. ,İrem K. ,Gizem E. Gizem Ş.T.,Damlanur A. ,Yaren Ç.,Nisa D.,Alperen Ç.,Fatmanur T.,Aynur A.)Bu 10 kişi de 3 arkadaşına bilgi verecek böylece herkes ne yapması gerektiğini daha iyi anlayacak.Salı gününe kadar bu iş bitmiş olsun lütfen.Kimin kime anlatacağını Gökçenur takip ediyor. Ondan bilgi alacaksınız.
Size de detaylı anlatılınca her gün twinspace girip yeni  arkadaşlarınıza bir şeyler söyleyin ,size söylenmiş olan bir şey olup olmadığını kontrol edin.

3 yorum:

  1. öğretemnim ben hemen cuma günü güldeniz tuğba ve semaya anlattım.onlarda benim anlattığım şekilde ve hatta daha fazlasını kendileri girip öğrenebiliyorlar.yani ben anladım ki arkadaşlarıma güzel bir şekilde anlatmışım...............
    iyi günler.....................
    hemen ingilizce derslerinin gelmesini ve hatta bir günde 3 ders olmasını istiyorum ben......................

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adını yazmamışsın ama ben senin Gizem olduğunu tahmin ediyorum.arkadaşların şu an yapabiliyorsa güzel anlatmışsın demek:) aferin .bu hafta da voki ile ilgili bir şeyler göstereceğim.

      Sil
  2. tamam öğretmenim.unutmuşum adımı yazmayı
    gercekten de doğru tahmin ettiniz.
    iyi günler............

    YanıtlaSil