Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Ekim 2013 Çarşamba

2. Sınıf Velilerine...


2. sınıf velileri merhaba! Toplantıya gelmemiş olanlar karşılaştığımızda sürekli soruyorlar, hem toplantıya gelmeyenler hem beni bulamayanlar da merak ediyorlar doğal olarak.
Ders nasıl geçecek?
Benim çocuğum bunu yapabilir mi?
Ben evde ona nasıl yardımcı olabilirim?
Ek kaynak almalı mıyım?
.......
2. ve 3. sınıfta esas amacımız dili sevdirmek. Konuşmaya ve dinlemeye önem veriyoruz. Okuma ve yazma bu sınıflarda olmayacak.(yazı çok az bir bölümde var)
Diyaloglar,oyunlar, şarkılar, kartlar ,resim çizme  bu sınıflarda derste kullandığımız şeyler.Bu yüzden normal bir defter aldırmadım çünkü onu kullanmayacağız.
Evde ona o hafta derste ne yapıldığını, aklında neler kaldığını sorabilirsiniz.Muhtemelen hatırlamakta zorluk çekecek. Şarkıları hatırlayabilirse şarkıları söylemesini isteyebilirsiniz. Arada buraya videolar koyacağım.Bunlar sınıfta yaptıkları dialoglar. Evde yaptırabilirsiniz.
Yazı yazdırmaya ve öğretmeye çalışmayın sadece kafa karışıklığına yol açar. İyi bir netice vermez.
Ev için ek kaynak almaya gerek yok.
Dersin sonunda en çok derse katılan ve kurallara uyan 5 kişiye çiçek veriyorum. Kitaplarına yapıştırıyorlar. Çiçek alıp almadığını takip edin. Alması için teşvik edin.

Lütfen çocuklarımızı temiz olmaları çöpleri çöpe atmaları konusunda sık sık uyaralım.Geçen gün bir muz kabuğuna basıp çizgi filmlerdeki gibi düşecektim neredeyse. Bu cümleyi okuduktan sonra yüzünüzde bir tebessüm ve aynı zamanda şaşkınlık oluştu sanırım. Sınıfın ortasında muz ve mandalina kabuklarının, tostların, kek ambalajlarının ne işi var tabii...Bu konuda hassas olursak sevinirim.



Şimdi güzel örneklerden videolar izleyeceksiniz.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder