Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

18 Ekim 2013 Cuma

SÜPER BİR PROJE! 4. sınıflar bu ileti size!

Bu sene yeni bir proje yapıyoruz. Proje ortağımız Polonya. Bu projemizi 4. sınıflarla yürüteceğiz.
Peki bu proje neyle ilgili ?
Nasıl olacak?
Ben nasıl katılabilirim?
dediğinizi duyar gibiyim. Efendim şöyle ki projemizin her ay ayrı bir konusu var ve her ay farklı bir yoldan karşı tarafa ulaşacağız.mesela bu ay 'tanışma'ile ilgili bir video hazırlayacağız ,diğer ay evimizle ilgili bir slayt....
bu böyle mayıs ayına kadar devam edecek.
Projemizin amacı hem İngilizce'mizi geliştirmek, hem farklı kültürler tanımak, hem de arkadaş edinmek.
Bu projeye sadece 20 kişi katılabilecek. Bu 20 kişi neye göre mi belirlenecek?
1-projeye girmeyi çoooooooooooooooooooooook çok isteyen
2-dersi çok iyi dinleyen ve derste beni üzmeyen
3-sorumluluk sahibi (toplantıya gelmeyeni ya da getirmesi gereken şeyleri getirmeyeni projeden çıkarırım)
4-internet kullanabilen (şu an bilmese bile bunun için öğrenebilecek olan)
kişiler bana isimlerini yazdıracak ,ben de onların arasından seçeceğim.
Bu kişilerle her hafta belirlediğimiz bir günde öğle arasında bir sınıfta ,yemekten sonra toplantılar yapacağız ve projeyi bu şekilde yürüteceğiz.

Sorusu olan buradan da sorabilir.

7 yorum:

  1. öğretmenim ben 4-B sınıfından sıla topal eğer sizde kabul ederseniz ben bu projeye katılmayı çooooooooooooooooooooooook ve çok istiyorum hatta istediğiniz hesabı kurdumda

    YanıtlaSil
  2. aslıgül demirel21 Ekim 2013 20:58

    öğretmenim ben 4/B den aslıgül demirel projeye katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  3. öğretmenin ben 4-B sınıfından sıla topal eğer sizde kabul edrseniz ben bu projeye katılmayı çoooooooooooooooooooooooooook ve çok istiyorum

    YanıtlaSil
  4. bu arada en başta yazdığım yorumun mail adresini unuttum eğer mesaj göndermek istiyorsanız aşağıdaki yorumumdan ziyaret edersiniz

    YanıtlaSil
  5. Bugün 2 sınıftsn listeler geldi yarın da diğer 2 sınıfın listeleri gelecek. Katılacak olanları buraya da yazacağım, sınıfta da söyleyeceğim.
    Sılacım hesabı kurdum demişsin, ben henüz hesap kurun dememiştim sadece örnek olarak söylemiştim.Şu an hesaba ihtiyacınız yok, seçilirsen daha sonra isteyeceğim.
    Katılacaklar için gerçekten çok güzel bir deneyim olacak. İlgilendiğiniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. AYSUN ÖĞRETMENİMM!!!!!!!!!! Çok özür dileyerek söylüyorum ki.................. Ben de aslında projeye katılmayı istiyordum ama söyleyemedim çünkü video çekilirken yanlış söylersem utanırım diye projeye katılmadım, ama ŞİMDİ o kadar istiyorum ki nasıl anlatsam şöyle anlatayımm..............ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKLÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKLÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKÇÇÇOKÇOKÇOKÇOKÇOKÇOOOOOOOOİSTİYORUMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SEVGİLERRR DOĞA ŞAHİNÇE 4 A 807

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim keşke be söylediğimde katılsaydın. Çünkü bu uluslararası bir proje ,ben de kafama göre istediğim zaman değişiklik yapamam ,karşı tarafa isimleri çoktan gönderdim.
      Şöyle yapalım sen 2. projeye fotoğraflarınla katıl. 2. projemiz de çok güzel, bunu kaçırma en azından.

      Sil