Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Şubat 2013 Perşembe

3. mektuplar

3. mektupları eski usul ,yani normal mektup olarak yollayacağız , şehrimizin tanıtım broşürlerini yapacağız.Bunu zaten daha önceden hazırlamıştınız. Gruplar ,yaptıklarınızı resimleyerek broşür haline getirin ,bana ulaştırın ,gönderelim.

Ayrıca Marie'nin blog açacağını ve ordan onların videolarını izleyebileceğimizi söylemiştim hatırlarsanız. Bloğu açmışlar videoları yakında yükleyecekler ,bizim için bir anket hazırlamışlar. Bloğa girip anketi doldurmamızı rica ediyor.
Adres şu : http://4euromandallaz.blogspot.fr

Voki hesaplarını ve videolarını da hallatmişler ,bir iki güne hazır olur diyor ,bizim voki olayımız ne alemde ,girip hesap açıp ,karakter oluşturup ,sesimizi yükledik mi?

Polonya ile olan projemizin adı 'The Same But Different' .Aynı yaşta , farklı ülkelerde farklı kültürlerdeki çocukların yaşantısıyla ilgili. Sevdikleri-sevmedikleri şeyler ,yemek kültürü ,yaşadıkları şehir ,gün içinde yaptıkları ,hobileri ,aileleri vs..

Bunun için www.new-twinspace.etwinning.net adresine giriyorsunuz. 'Speaking Club'takiler için hesap açtım adınızı soadaınızı ve şifrenizi yazıp gireceksiniz. Şifreleri mail adreslerinize yollayacağım.Daha sonra orda foruma ,chat odasına  katılarak karşı tarafla yazışabilir iletişime geçebilirsiniz.

11 yorum:

  1. ama öğretmenim sanki onlar bizden daha büyük gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani Fransa'daki arkadaşlarımız. =)

      Sil
    2. nasıl anlamda büyük gibi yaren.

      Sil
  2. öğretmenim ben twinspace den hicbirşey anlayamadım.nereden chata girilio falan
    iyyyyyyyyiii ginler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özür dilerim iyi günler demek istemiltim.

      Sil
    2. istemiştim.yanlışlıkla oldu.

      Sil
    3. gizem esen

      Sil
  3. öğretmenim birde vokiden ben bir türlü hesap acamadım.

    YanıtlaSil
  4. öğretmenim ben blogspot dediğiniz yere girdim arkadaşlarımız kendilerini tanıtmış birde o okulunu gösterip cekmişler.onun altında sorular vardı onları cevaplayalım mı?
    gizem esen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet onları cevaplayın.melike açmayı başarmış,sana yardımcı olsun.

      Sil
  5. ben kendiminkisini açtım

    YanıtlaSil