Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

8 Şubat 2013 Cuma

tatile devam...

Tatil devam ediyor ,hala sabahları kalkmamak için yeterince vaktiniz var tadını çıkarın:)
Ben de tatil dolayısıyla evde olmadığım için maillerinize yorumlarınıza cevap veremedim ,kusura bakmayın. Ayrıca ufak bir ameliyat oldum 2.dönem beni çok yormazsınız umarım.

GİZEM ESEN ,SEMA TAYAR ,GİZEM TEKÇE ,YAREN ÖZTAŞ ,MERYEM AYDA

Adını yazdığım kişiler ,mail adreslerinizde bir sorun var sanırım ,karşı taraf bir türlü gönderemiyormuş ,yeni adres açın.
Diğerlerini de ilettim ,onların da bazılarının adreslerinde sorun varmış yeni adres açacaklar böylece güzelce gönderebileceksiniz.

Şimdi güzel habere geçelim :onlar da bizim için video çekiyorlar ,bir blog açıp ona koyacaklar ,bu arada voki'ye de bir şeyler koyacaklar.Bizden voki'den hesap oluşturan var mı?

Ben de sizleri özledim ,çarşamba görüşürüz 2. tenefüs 6D 'de bir toplantı yaparız.

13 yorum:

  1. geçmiş olsun öğretmenim.benim vokiden hesabım var.
    irem nural

    YanıtlaSil
  2. gecmiş olsun öğretmenim bana bazı mailler geldi sunlar,Camelot Group
    UK Lottery den 1.si jackpot Winner !!! den 2.si 3. sü yasir khan
    ne olduklarını anlayamadım biz mail attığımız arkadaşlarımızdan olabilir mi? öğretmenim diorlar ki, benim mesajım sana süpriz olarak gelecek diyorlar anlayamadım bir türlü
    saygılarımla falan yazmışlar
    bay bay ..........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayrıca öğretmenim yeni hesabım su,
      esen.gizem@ymail.com

      Sil
  3. geçmiş olsun öğretmenim
    hesabım= fatmanurbayrak@yahoo.com
    fatmanur bayrak

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. yeni hesabım yarenoztas8@gmail.com umarım bu hesaplara gönderebilirler. :(

    YanıtlaSil
  6. Gökçenur Taşdelen10 Şubat 2013 12:07

    geçmiş olsun öğretmenim bana arkadaşım resmini göndermiş
    bir de bana Marie Noelle Feppon diye birinden mesaj gelmiş
    mesajı şu:attempt from france ben sadece from france kısmını anladım.:)

    YanıtlaSil
  7. büşra bozkurt10 Şubat 2013 14:32

    geçmiş olsun öğretmenim

    YanıtlaSil
  8. çok geçmiş olsun şgretmenim
    gamze gençhellaç

    YanıtlaSil
  9. rukiye alpas~an12 Şubat 2013 20:01

    benim voki adresim rukiye.alpaslan@yahoo.com

    YanıtlaSil
  10. öğretmenim ben www.voki.com adresine giriyorum kayıt olma butonuna tıklayıp bilgileri dolduruyorum sonra aşağıdaki butona basıyorum ingilizce yazı çıkıyor bende çevirdim ''hesabınız oluşturulamadı''diyor.birkaç kere denedim ama açamadım.

    YanıtlaSil
  11. geçmiş olsun öğretmenim...

    YanıtlaSil
  12. geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkürler...

    YanıtlaSil