Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Ocak 2013 Cumartesi

mail

Maillerde hala bir sıkıntı söz konusu ,karşı taraftaki herkes bize mail atmış ,onlardan sadece 2-3 kişi mail almış.Şimdi şunu netleştirelim istiyorum:

1.Mail atmayı başaranlar yani hata maili almayanlar  ve cevabı gelmiş şimdi 2. mailini yazıyor olanlar
2.mail atıp hata maili alanlar dolayısıyla mail atmayı başaramamış olanlar
3.hiç mail atmamış olanlar
4.mail attığı  -hata maili almadığı halde cevabı gelmemiş olanlar


Hangi gruba dahilsen yorum kısmına belirt ben de ona göre onlarla iletişime geçeceğim.Bunu belirtmeyenler daha sonra bana 'ben maillerde şöyle sıkıntı yaşıyorum ne yapayım' demesin lütfen.
Gizem Şule ,senin hesabına mail atamıyorlarmış sürekli hata veriyormuş ,başka bir adresle tekar at.

28 yorum:

  1. 1.grup bana uyuyor
    irem nural.

    YanıtlaSil
  2. Gökçenur Taşdelen27 Ocak 2013 12:47

    ben 1. gruptayım

    YanıtlaSil
  3. rukiye alpaslan27 Ocak 2013 13:40

    ben de 1. gruptayım

    YanıtlaSil
  4. 4. gruptaym adım yasemin

    YanıtlaSil
  5. ben 1.gruptayım
    gamze gençhellaç

    YanıtlaSil
  6. Ben 3.gruptayım benim mail arkadaşım yok. fatmanur bayrak

    YanıtlaSil
  7. aynur albayrak28 Ocak 2013 10:25

    4.grup

    YanıtlaSil
  8. Yaren Ebrar Çelebi28 Ocak 2013 16:33

    ben yaren 1. gruptayım

    YanıtlaSil
  9. Yaren Öztaş28 Ocak 2013 17:17

    Ben 4. gruptayım bana hala mail göndermedi arkadaşım

    YanıtlaSil
  10. BEn2. gruptayım Ümmühan Miraç GÜneş

    YanıtlaSil
  11. büşra bozkurt28 Ocak 2013 21:03

    ben 1.gruptayım

    YanıtlaSil
  12. ben 1. gruptayım
    gizem gezer

    YanıtlaSil
  13. melike polat30 Ocak 2013 17:54

    ben 4.deyim

    YanıtlaSil
  14. gizem esen
    ben 4. gruptayım öğretmenim.

    YanıtlaSil
  15. 1.grup ALPEREN ÇAN

    YanıtlaSil
  16. öğretmenim ben mailimi attım bana hata maili vermediğine rağmen cevap
    gelmedi.ben 2. mailimi yazıyorum.ama daha size atamadım.ben arkadaşımın bana 1. mailini atmasınımı bekliycem yoksa size 2. mailimi atıyımmı.hem gecikmek ne demekmiş onun duygusunu yaşamaış oldum.
    iyi günler....
    gizem esen

    YanıtlaSil
  17. gizem esen
    öğretmenim ben maili arkadaşıma attım ama birkac defa attım
    ama o bana hala göndermedi
    cok üzücü bir şey
    iyi günlerrrrrrrrrrrrrr.......................

    YanıtlaSil
  18. öğretmenim 2. mektupda daily routine de biz okulda sunum yapmıştık aynı onun tıpatıp aynısınımı yazıcaz.
    yani tıpatıp olmasada ben sabah kalktım kahvaltımı yaptım okula 8 de
    gittim gibi şeyler mi? demek istedim
    sevgilerimle......................
    gizem esen

    YanıtlaSil
  19. öğretmenim ben gizem yine bir şey sorcaktım
    başınızı ağrıttım ama önemli yine maille alakalı
    şey daily routine can like dislike my school bunların hepsini bir aradamı yazıcaz yoksa mesela;daily routin uzun olduğu icin onu size ve arkadaşıma tek atsam olurmu?yoksa hepsini bir yazışta tamamlayımmı? have a good they.........
    sanırım öyleydi.
    sevgilerimle...............
    cok yoğun bir tatil oldu acıklarımızı kaapatmaya calıştık
    inşallah öyle olmuştu.
    size ve arkadaşlara tekkrar tekrar iyi tatiller dilerim..........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gizemm esen

      Sil
    2. gizemcim hepsini bir mektupta yazacağız.inşallah tatili güzel değerlendirmişsinizdir.iyi tatiller.

      Sil
    3. verdiğiniz bilgi icin teşekkür ederim öğretmenim
      iyi günlerrrrrrrrrrrrrr.....................

      Sil
  20. heyecanlı bir şekilde okulların acılmasını bekliyorum.inşallah bütün derslere bomba gibi gireriz......

    YanıtlaSil
  21. öğretmenim bana hala 2. mail gelmedi ben kendi mektubumu yazıp size gönderiyim hazırda bulunsun mu? yoksa biraz da bekliyim mi?
    YASEMİN GÖKKAYa

    YanıtlaSil
  22. 4.guruptayım
    sema tayar

    YanıtlaSil