Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

19 Ocak 2013 Cumartesi

mail kontrolü


Çocuklar adreslerini değiştirenler olmuş ,benim en son bildiğim adresleriniz bunlar ,arkadaşınınki ve seninki doğru mu diye kontrol et.Yeni adresin varsa mutlaka söyle değiştirelim.Hala bana mail göndermeyen var. Pazartesiye kadar gönderin yoksa başka arkadaşlarınızla eşleşirler , karşı taraf bizden mail bekliyor ,duymayan kalmasın.



1
Gökçenur Taşdelen
gokcenur67@gmail.com
Selena Gruber
sgruber@cosilman.edres74.net
2
Yaren Ebrar ÇELEBİ
yaren_celebi@hotmail.com
Lea Gouttiere
lgouttie@cosilman.edres74.net
3
İrem Nural
irem_nuralll@hotmail.com rem_nural@yahoo
Noemie Veyret
nveyret@cosilman.edres74.net
4
Büşra Bozkurt
busra_bozkurt43@hotmail.com
Caroline Belle
cbelle@cosilman.edres74.net
5
Melike Polat
melike_polat.18@hotmail.com
Quentin Bernigaud
qberniga@cosilman.edres74.net
6
Gizem Gezer
gizemgzr2001@hotmail.com
Amandine Dalla Costa
adallaco@cosilman.edres74.net
7.
Alperen Çan
efsane-1907alperen@hotmail.com
Margaux Josserand
mjossera@cosilman.edres74.net
8
Rukiye Alpaslan
rukiye.alpaslan@yahoo.com
Valentine Maciejewski
vmacieje@cosilman.edres74.net
9
Aynur Albayrak
albayrakaynur@yahoo.com
Jeanne Queiros
jqueiros@cosilman.edres74.net
10
Salih Arslan
abisalih1295@hotmail.com
Maryhann Piron
mpiron@cosilman.edres74.net
11
Fatmanur Top
fatmanurtop2001@gmail.com
Sonia Rieux
srieux@cosilman.edres74.net
12
Aydanur Meryem Yılmaz
Meryem_1834@yahoo.com
Fanny Regillo
fregillo@cosilman.edres74.net
13
Nisanur Doğan
riza_dogan70@hotmail.com
Agathe Rosaz
arosazl@cosilman.edres74.net
14
Güldeniz İşli
guldeniz_isli@yahoo.com
Kilian Zanchi
kzanchi@cosilman.edres74.net
15
Tuğba Aytolon
tugbaaytolon@yahoo.com
Clara Aguilar
caguliar@cosilman.edres74.net
16
İrem Karahan
karahanirem@yahoo.com
Anaelle Lopez
alopezl@cosilman.edres74.net
17
Ümmühan Miraç Güneş
ummuhanmirac@gmail.com
Lucas Brachet
lbrachet@cosilman.edres74.net
18
Yaren Öztaş
yarenzta@yahoo.com
Amina Cellier
acellier@cosilman.edres74.net
19
Gamze Gençhellaç
gamze_genc61@hotmail.com
Emma Brand
ebrand@cosilman.edres74.net
20
Nurgül Yıldırım
yildirim_nurgul@yahoo.com
Celine De Mazancurt
cdemazan@cosilman.edres74.net
21
Sena Özdemir
zdemir_sena@yahoo.com
Sara Er
ser@cosilman.edres74.net
22
Gizem Şule Tekçe
tekegizem@yahoo.com
Charlotte Maciejewski
cmacieje@cosilman.edres74.net
23
Yasemin Gökkaya
yasemin.gokkaya.2001@hotmail.com
Arnaud Mathieu-Mesle
amathieu@cosilman.edres74.net
24.
Sema Taya
tayarsema@yahoo.com
Marion Pinatelle
mpinatelle@cosilman.edres74.net
25.
Betül Arslan
betlilknurarslan@yahoo.com
Arnaud Mathieu-Mesle
amathieu@cosilman.edres74.net
26.
Gizem Esen
gizem.esen@gmail.com
Marion Pinatelle
mpinatelle@cosilman.edres74.net








14 yorum:

  1. melike polat19 Ocak 2013 23:45

    öğretmenim benim mailim=melike_polat.18@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. öğretmenim benim mailim fatmanurtop2001@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. öğretmenim gönderdim gözüküyor.Siz bir bakın mailim gelmiş mi?

    YanıtlaSil
  4. öğretmenim benim mektup arkadaşım yok

    YanıtlaSil
  5. evet çünkü bana mail adresini vermeyenlere arkadaş bulmadım.

    YanıtlaSil
  6. öğretmenim benimki nuraytanma@yahoo.com benimki bu öğretmenim

    YanıtlaSil
  7. öğretmanim yalnız ben mailimi değiştirmiştim size söylemiştim
    bir şey olurmu?

    YanıtlaSil
  8. ben gizem esen

    YanıtlaSil
  9. İrem Karahan23 Ocak 2013 16:10

    öğretmenim arkadaşıma göndermeyi denedim hata maili verdi gmailden hesap açabilirmiyim?

    YanıtlaSil
  10. Tamam canım gmailden bi dene bakalım.

    YanıtlaSil
  11. İrem Karahan23 Ocak 2013 18:08

    tamam öğretmenim

    YanıtlaSil
  12. gizem esen gizem.esen@ymail.com
    o sıfır gözüken alt öğretmenim
    sevgilerimle...........

    YanıtlaSil