Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

6 Ocak 2013 Pazar

Dün 'spaeking club'toplantımızı pastanrde yaptık,herkese öncelikle sıcak yataklarında uyumak yerine geldikleri için teşekkür ediyorum.Fotoğrafları ve bilgilendirmeleri dün yapmak isterdim ama bildiğiniz üzere Valerie ve Benerice ile uzun bir İstanbul gezisi yaptık hiç vaktim kalmadı maalesef.


Dünkü katılım şöyleydi:










Daha sonraki projelerimizden biri için dün el sanatlarıyla ilgili de bazı fotoğraflar çektik ,saolsun Gizem de halk oyunu kıyafetlerini giyip geldi.
Diğer fotoğrafları şimdi koymayacağım onlar projede olsun,dün ben sizinleyken Valerie evde kahvaltı yapıyordu ,ben eve gidince yola çıktık.Yolda fotoğraflarınızı gösterdim ,çok selam  söyledi ,çok tatlıymışlar ,dedi ,özellikle patikleri çok beğendi ,yeğenlerine almak istedi ben de satılık olmadığını  sadece fotoğraf için getirdiğinizi söyledim.Fakat satabilecek ya da verebilecek olan varsa bana haber versin.




Dün bazı sorunlarla da karşılaştık!Daha önce görev paylaşımı yapmıştık ve herkes kendi konusunu araştırıp ,basit bir dille,anlatabileceği düzeyde çevirisini yapacaktı .Dünkü toplantımızın amacı da bu yaptıklarınıza bakıp ,düzene sokmak ,yanlışlar varsa düzeltme yapmaktı.Bazı arkadaşlarımız internetten bulduğu ,okuyunca anlayamayacağı ,arkadaşlarına aktaramayacağı şeyleri yazıp gelmiş.İnanın ki bunların hiçbir kıymeti yok.Önemli olan bunları kendinizin yapıyor oluşu ,yaparken bir şeyler öğrenebilmeniz ,kendinizi geliştirebilmeniz.Yanlışları birlikte zaten düzeltiyoruz.Ben size 'neden bu yanlış olmuş' diye kızmıyorum aksine 'yanlışlar olabilir ama kendin yapmışsın ne güzel' diyorum.Öyle olasa hepinize internetten çıktılar verip hadi bunları okuyun video çekelim derdim.Sen ne anlattığını anlamazdın ,arkadaşların ne anlattığını anlamazdı hooop her şey çöpe dönerdi.
Birdaha söylüyorum lütfen kendiniz yapmadıysanız getirmeyin.Kendi yapanların ellerine sağlık.Gruplar çalışmaya devam etsin.Önümüzdeki haftalarda çekimleri yapalım.

Bunun dışında müze gezisi için 17 kişi olarak söylemişlerdi ,cuma elimdeki kağıda bir baktım bizden 26 kişi isim yazdırmış!Eyvah 'ne yapacağız şimdi'diye kara kara düşünürken ,isteyenin bir yüzü vermeyenin iki yüzü dedim ,müzeyi aradım derdimizi anlattım sağolsunlar kırmadılar hepimizi alacaklar.Kaçta çıkıp döneceğimizi daha sonra sizlere bildireceğim.Müzenin bazı kuralları var orda yapmamaız ya da yapmamaız gereken şeyler...İsmini yazdıranlar burayı mutlaka okusun ve gidince uygulasın.

·         Müzeler genellikle sesiz ortamlardır. İzleyiciler sergi salonlarında yapıtları anlamaya ve yorumlamaya çalışırlar. Bu nedenle sergi salonlarında yüksek sesle konuşmamaya dikkat edilmelidir.
·         Müzede sergilenen yapıtlara dokunmak, yapıtların küflenmesine, çürümesine, bozulmasına yol açabilir.
·          İstanbul Modern Sanat Müzesi’nde koşmak tehlikeli ve yasaktır.
·         İstanbul Modern Sanat Müzesi’nde sanat yapıtlarının fotoğraflarının çekimine izin verilmemektedir.  





8 yorum:

  1. aynur albayrak6 Ocak 2013 13:12

    öğretmenim ben isim yazdıramamıştım ben ne yapacağım

    YanıtlaSil
  2. aynur albayrak6 Ocak 2013 13:14

    öğretmenim belki benim annem satar yeğenleri kaç yaşında ben anneme bir sorayım

    YanıtlaSil
  3. tatlım sen pazartesi 6-d den Büşra'ya adını yazdır,sizin sınıftan Enes de gelmek istiyordu,hala isterse o da yazdırsın söylersin.Yeğenleri kaç yaşında bilmiyorum sorar sana söylerim.

    YanıtlaSil
  4. aynur albayrak8 Ocak 2013 18:37

    tmm öğretmenim ben adımı yazdırdım yeğenleri kaç kişi ve kaç yaşındalarsa annem ona göre patik satabilirmiş

    YanıtlaSil
  5. melike polat9 Ocak 2013 20:59

    very beatifull teacher

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. melike polat9 Ocak 2013 21:01

      very beatifull=öğretmenim pardon yanlışlıkla çok güzel yerine çok güzel öğretmen yazdım

      Sil
  6. melike polat9 Ocak 2013 21:12

    öğretmenim bu haber çok güzel iyiki herkes geliyor isteyen gelmeyecek diye birşey yok

    YanıtlaSil
  7. beautiful teacher da olurdu aslında:)) evet canım herkesin gelebilecek olması güzel ben de çok sevindim,arabamızı da ayarladım,cumartesi olsun da gidelim.

    YanıtlaSil