Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

24 Ocak 2013 Perşembe

son toplantı


Bugün kulübü parti ile birlikte yaptık. Mehmet ve Zeynep Öğretmenlerimizi sınıfımızda ağırladık. Eşim ,Ufku'yu ağırladık . Ufku bize arkadaşlarımızın isimlerini nasıl söylememiz gerektiğini anlattı , Fransızca 'merhaba ,benim adım.......' demeyi öğrendik Partiyi sonlandırdık kulübe devam ettik , öğrendiklerimizi videoya çektik ve burdan yayınladık. Ama sadece bunları yapmadık .

Bugün güzel başlayıp kötü bitti.Bu kulübe sadece gönüllüler ,çok isteyenler geliyor ,bu kişiler de gelirken arkadaşlarıla sohbet etmek için değil etkinlikleri yapmak için geliyor olmalı diye düşünüyorum.Biz 2.40'ta dersten çıkıyoruz ,siz de ben de o saatte evimize gidip kahvelerimizi içebiliriz.Ama yorgun argın da olsak kalıyoruz bir şeyler yapmaya çalışıyoruz .

Benim elimde şu ana kadar 2 seçenek vardı:
1.Evime gidip dinlenmek
2.Okulda kalıp beni dinleyen ,o günün gelmesini heyecanla bekleyen çocuklarla etkinlik yapmak.

Bugünse şu 2 seçenek vardı:
1.Evime gidip dinlenmek
2.Bir sınıf dolusu beni dinlemeyen çocuğa bir şeyler anlatmaya çalışmak

Sizce hangisi daha cazip? Keşke bugün böyle bitmeseydi ,çünkü şu an 'speaking club'ı 2. dönem devam ettirsem mi yoksa bu son toplantımız mıydı diye düşünüyorum.











B

8 yorum:

  1. melike polat24 Ocak 2013 18:47

    öğretmenim her şey için özür dilerim 2. dönem de yapalım sizi çokkkkkkkkkkkk seviyorum

    YanıtlaSil
  2. öğretmenim sizi hepimiz çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyoruz nolur 2. dönem de devam edelim çok özür dilerim

    YanıtlaSil
  3. öğretmenim bugün sizi çok kırdık.Affedinnnn
    İrem Nural.

    YanıtlaSil
  4. ögretmenim bugünkü yaşananlardan dolayı çok özür dileriz lütfen 2. dönem de devam edelim sizi çok seviyoruz gamze gençhellaç

    YanıtlaSil
  5. Öğretmenim bu olay için sizden özüüüüüüüüüüüüür dilerim.
    fatmanur bayrak<3

    YanıtlaSil
  6. büşra bozkurt24 Ocak 2013 20:01

    öğretmenim nolur 2. dönem de devam edelim.ben sizi çokkk seviyorum.

    YanıtlaSil
  7. rukiye alpaslan24 Ocak 2013 20:59

    evet öğretmenim özür dilerizz affedinnnnn :( :(

    YanıtlaSil
  8. Yaren Öztaş24 Ocak 2013 22:59

    öğretmenim ne olur bizi affedin sizi çok seviyoruz.... :( 2. dönem de devam edelim yarım bırakmayalım ne olur çookk özür dilerizz :(

    YanıtlaSil