Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

21 Ocak 2013 Pazartesi

Polonya ile Projemiz

Haberler güzel ,Polonya ile olan projemiz kabul edildi:))Bununla ilgili daha sonra 'twinspace'dediğimiz bir şey hakkında detaylı bilgi vereceğim size ,bu projeyi de onun üzerinden yürüteceğiz.
En son pastanede buluşup üzerinde çalıştığımız şeylerin çekimlerini artık yapmamız gerek.Bunun için bir fikrim var. Bu sabah da okula geldim ve bu konuyla alakalı kısa bir toplantı yaptık. Bu hazırladığımız çalışmaları yerinde çekebiliriz.

3Şubat Pazar 2013 yani 15 tatilde ,bir gezi düzenleyebiliriz. Bu geziye öncelikle ''speaking club'üyeleri' yer kalırsa diğer arkadaşlar da gelebilir.

Gezip göreceğimiz ve çekeceğimiz yerler:

Topkapı Sarayı (harem hariç)
Sultanahmet
Hipodrom (Yılanlı Sütun ,Mısır Obeliski , Örme Obelisk ,Alman Çeşmesi)
İbrahim Paşa Konağı (Türk İslam Müzesi)
Yerebatan Sarnıcı
Gülhane Parkı
Mısır Çarşısı

Herkes ailesiyle konuşsun ,konuyla 6-Dden Ümmühan ilgileniyor.Sayımız yeterli gelirse gezimizi düzenleriz.

Bu perşembe  'speaking club'ımızın 1.dönemini kapatıyorz.Kapanışa layık bir parti yapalım mı ne dersiniz?
'Eeeeeveeeeeettttt' dediğinizi duyar gibiyim.:) Çarşamba çıkışta bunun organizasyonunu yapalım ,perşembe de partili club yapalım:)

21 yorum:

  1. Evet öğretmenim süper olur :))
    İrem Nural.

    YanıtlaSil
  2. rukiye alpaslan21 Ocak 2013 17:40

    eveeeet öğretmenim yapalımmmmm :) :D

    YanıtlaSil
  3. büşra bozkurt21 Ocak 2013 17:47

    bencede öğretmenim çok güzel olur

    YanıtlaSil
  4. ögretmenim harika olur
    gamze gençhellaç.

    YanıtlaSil
  5. ben nuray tanıma
    öğretmenim harika olur

    YanıtlaSil
  6. herkes evlerinden yemek getirsin yiyelim içelim

    YanıtlaSil
  7. ben nurgül yıldırım
    çok güzel olur harika bir fikir.. :) :) :)

    YanıtlaSil
  8. aynur albayrak21 Ocak 2013 19:45

    evet yapalım

    YanıtlaSil
  9. Yaren Öztaş21 Ocak 2013 22:29

    öğretmenim ben burada yazan yerlerin yarısına gittim nerdeyse hepsi de çok güzel bence de süper olur

    YanıtlaSil
  10. Yaren ÖZTAŞ21 Ocak 2013 22:30

    özellikle de yerebatan sarnıcı çok ilginç ve karanlık :)

    YanıtlaSil
  11. irem karahan22 Ocak 2013 13:29

    Öğretmenim parti çoook güzel olur ve dediğiniz yerleri görmek için sabırsızlanıyorum özellikle de yerebatan sarnıcını.

    YanıtlaSil
  12. yerebatan sarnıcı'nda size çok ilginç şeyler anlatacağım.

    YanıtlaSil
  13. Yaren Öztaş22 Ocak 2013 18:14

    evet öğretmenim zaten yerebatan sarnıcının kendisi ilginç.

    YanıtlaSil
  14. ögretmenim çok güzel ve eglenceli olur
    fatmanur bayrak

    YanıtlaSil
  15. Gökçenur Taşdelen22 Ocak 2013 20:56

    öğretmenim peki evden herkes yemek getirecek mi?????????? ve çok iyi bir fikir:)

    YanıtlaSil
  16. işte yarın çıkışta konuşuruz ayarlarız.

    YanıtlaSil
  17. öğretmenim cok güzel bir parti olacak sanırım
    iyi günler..........

    YanıtlaSil
  18. İrem Karahan23 Ocak 2013 16:06

    öğretmeniim anlatacaklarınızı çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  19. Yaren Öztaş24 Ocak 2013 17:09

    öğretmenim partinin sonunun kötü bitmesini istemezdik ama sınıf çok konuştu ve sizi dinlemedi çok özür dilerizz :(

    YanıtlaSil
  20. öğretmenim partide sizi üzdüğümüz icin cok ama cok ama cok
    özürdileriz.böyle kötü bir şey olmasaydı parti fefkaladenin
    fefkinin fefkinde olacaktı.
    sevgilerimle...........
    Yorumlama biçimi:

    YanıtlaSil
  21. Gökçenur Taşdelen25 Ocak 2013 14:25

    öğretmenim ben de çok üzüldüm (ben partide yoktum) ama yine de özür dileriz lütfen kapatmayın ben çok eğleniyorum saygılarla.......

    YanıtlaSil