Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

11 Ocak 2013 Cuma

mail trafiği ve 12 ocak müze gezisi

Dün toplantıda ayrıntılı olarak nasıl mail atılacağını gösterdik herkesin anladığını umuyorum.Voki'den bahsettik. Bügün arkadaşlarınızın mail adreslerini aldınız, bana daha önce mail gönderenler ve benim kontrol edip geri gönderdiklerim maillarını arkadaşlarına gönderebilir.Eğer yazdığın maili bana ulaştırmadıysan arkadaşına yazmadan önce bana gönder ben onları kontrol edip sana geri gönderiyorum.
Bazı öğrenciler çok geç mail adresi aldılar.(dün alan var hatta  hala adresi olmayan var) O yüzden  önceliği mail adresi olan ve bana maillerini ulaştıran kişilere verdim. Bunun sonucunda bir kaç kişi açıkta kaldı. Açıkta kalan ,kimseyle eşleşmeyen kişiler bir müddet bekleyecek ;onlara arkadaş çıkarsa o zaman mektuplaşabilecekler.

Yarın büyük gün!Müze ziyaretimizi gerçekleştireceğiz kısmetse.Saat 9.00'da okulun önünden yola çıkmış olacağız yani siz 5-10 dk öncesinden orda olun.Müze ile daha önce 17 kişiden 26'ya çıkardığımız ve 26 kişi olarak konuştuğumuzdan 1 kişi bile fazla olmamızı istemiyorlar bugün beni tekrar aradılar ,bu yüzden üç arkadaşınızı maalesef alamadık ,bir dahakine işinizi son ana bırakmayın ,vaktinde yapın ki böyle sorunlar yaşamayalım.

Eğer yolculuk  midenizi bulandırıyorsa eczanede bunun için ilaçlar satılıyor, arabaya binmeden önce içmenizi tavsiye ederim .Böylece rahat bir şekilde yolculuk edebiliriz , aksi takdirde içiniz dışınıza çıkar geziniz zehir olur.

Gittiğimizde orada bizi bir müze görevlisi karşılayacak.Etkinlik yapacağımız sergiyi gezdirecek daha sonrasında 1 saatlik bir etkinliğimiz olacak.Etkinlik bitince  1 saat kadar müzenin kalan kısmızı gezeceğiz. Sonra da evlerimize geri döneceğiz.

Müzede benden habersiz hiç bir yere gitmiyorsunuz , hiç bir sanat eserine lütfen dokunmuyorsunuz.Bu sanat eserleri eşi benzeri olmayan dünyada tek olan şeyler dolayısıyla çok pahalılar başlarına bir şey gelirse ödeyemeyiz.Onun dışında sanatı katletmiş oluruz ,bu parayla ölçülebilecek bir şey bile değil.

Cep telefonu getirebilirsiniz ama sesi kapalı olsun ,etkinlikte hocamızı kızdırmayalım. Fotoğraf çekmenin müzede yasak olduğunu söylemiştim. Yarın oraya gidince tekrar soracağız çekebileceğimiz yer olacak mı diye. Fotoğrak makinası getirenler ,ben çekebilirsiniz diyene kadar müze içinde fotoğraf çekmesin lütfen.

Umarım çok güzel anılarla ,keyifli bilgilerle ,sanat aşkıyla ,bol bol fotoğrafla ve yüzümüzde kocaman gülücüklerle döneriz.

3 yorum:

  1. melike polat11 Ocak 2013 16:34

    inşallah çok güzel bir gezi olur hepimiz çok eğleniriz

    YanıtlaSil
  2. ögretmenim ben size me and my family i mail attım eger siz oldu derseniz mektup arkadaşım emma branda yollarım inşallah mail size gelmiştir gamze gençhellaç

    YanıtlaSil