Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Ocak 2013 Salı

haberler

Kitap kurtları ,umarım sınava iyi çalışmışsınızdır.Sınavınız güzel geçsin de sizin de benim de keyfimiz yerine gelsin.
'Speaking Club'takilerin keyfini şimdiden yerine getirecek bir haberim var.Fransız arkadaşlarınız cuma günü e-postalarını gönderecek.Blogumuzu da takip edecekler.Cumaya kadar videolar çekip onlara kendimizi bir de burdan tanıtacağız.Sizleri çok merak ediyorlar ,eminim siz de merak ediyorsunuzdur.
Kursu ya da başka bir işi olmayan Club üyeleri yarın çıkışta beni bulun ,videonuzu çekelim ,yayınlayalım . Tüm dünyada meşhur edeceğim sizi:))

7 yorum:

  1. melike polat15 Ocak 2013 22:32

    ben yarın boşum kursum da yok kalırım kendimizimi tanıtıcaz

    YanıtlaSil
  2. öğretmenim meşur oluruz

    YanıtlaSil
  3. Rukiye Alpaslan15 Ocak 2013 22:39

    öğretmenim ben mailimi fransadaki arkadaşıma göndermeye çalıştım fakat gönderilmedi

    YanıtlaSil
  4. yarın beraber deneyelim

    YanıtlaSil
  5. melike polat18 Ocak 2013 17:14

    speaking clup çok eğlenceli

    YanıtlaSil
  6. Gökçenur Taşdelen18 Ocak 2013 20:56

    öğretmenim arkadaşıma mailimi gönderdim o da bana bugün cevap yazmış hamsterı varmış

    YanıtlaSil
  7. Harika ,sonunda başlayabildik yazışmaya:)

    YanıtlaSil