Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

19 Ocak 2013 Cumartesi

Fransız arkadaşlarınız bloğumuzu takip ediyor ,kimin kim olduğunu anlamaya çalışıyor ,nasıl ki biz onların isimlerini telafuz etmede zorluk çekiyorsak aynı sıkıntı onlar için de geçerli.Ama onları şöyle de bir şansları var ,sınıflarında bir Türk arkadaşları varmış ,isim telafuzları konusunda onlara yardım edebilecekmiş:)Bize yardım edebilecek kişi de benim eşim  ,Fransızca Rehber,ona danışacağız ,çok ısrar eder kandırırsak sınıfımıza gelir belki.
Geçen gün size Voki'den bahsetmiştim üye olun kayıt yaptırın demiştim nasıl yapılacağını Zeynep Öğretmen'in sınıfında anlatmıştım.Onlar şu an Voki üzerinde çalışıyor böylece bize seslerini gönderebilecekler.Vokiden hesap açmayan açsın ,sorumluluklarımızı yerine getirelim maillerde olduğu gibi sorun çıkmasın lütfen.

Bir de sizinle dün başıma gelen bir olayı paylaşmak istiyorum , bunu hem siz okuyun hem de vellerinize okutun       . Hem sizi hem onları ilgilendiriyor.
Dün bir velim geldi bazı konularda şikayetleri olduğunu belirtti.Çocuğunu yok yazdığımı söyledi.
Sayın veliler ,benden sonra sınıfa gelen bütün öğrencileri yok yazdım,yazıyorum ve yazacağım .İdare 'geç kaldı kağıdı'vermiyor ,ben de sınıfta olmayan çocuğu var yazamam ,geç kalanları da o ders için yok yazarım.İster 5 dk ,ister 10 dk ,ister 30 dk ,isterse 1dk geç kalsın.Bu geç kalan öğrenci kim olursa olsun yok yazarım ,A öğrencisi B öğrencisi fark etmez ,yaramaz ya da uslu olması fark etmez .Sınıfa girmemiz gereken saatler belli ,öğrenci zili var daha sonra öğretmen zili var.Derse zamanında gitmek öğrencinin sorumluluğudur ,sorumluluğunu yerine getirmeyen öğrenci sonuçlarına katlanır.Böyle bir durum başınıza geldiğinde çocuğunuzla konuşun ve neden geç kalıp durduğunu sürekli yok yazıldığını sorun ,geç kalmayı alışkanlık haline getirmemesi gerektiğini anlatın.Bu durumu öğretmenle değil çocuğunuzla çözebilirsiniz.

Bunun dışında sınavda konuşmak ,yazışmak ,arkadaşınla her hangi bir iletişimde bulunmak yasak .Çünkü biz sınavda sizin ne bildiğinize bakmak istiyoruz ,arkadaşınla ortak bir çalışma yapmanızı istemiyoruz.
Dolayısıyla sınav anında konuşuyorsan ya da yazışıyorsan ya da her ikisini birden yapıyorsan ,sonuçlarına katlanırsın.Öğretmen kağıdına işaret koyabilir ,kağıdını alabilir ,sıfır verebilir ,bunu yaptığı için öğretmene kızamazsın.Buna sebebiyet verdiğin için kendine kızmalısın asıl.

Bizim öğretmenler olarak görevimiz sadece ders öğretmek değil aynı zamanda güzel davranış kazandırmak ve sürdürülmesini sağlamak .Matematiği 5 olan ama süzrekli küfür eden ,kavga eden ,sorumsuz bir çocuğunuz olsun mu istersiniz ,yoksa hem matematiği gayet iyi olan hem sorumluluk sahibi hem güzel ahlaklı bir çocuğunuz olsun mu istersiniz?İnsan matematiği Türkçe'yi ,İngilizce'yi sonradan öğrenebilir ama sorumluluklarını yerine getirmeyi ve güzel ahlağa sahip olmayı küçük yaştan itibaren çok uzun süren bir eğitimle öğrenir.

Çocuklarımız çok kıymetli ,göz bebeklerimiz ,bizim için en kıymetli varıklarlar.Ama bazen onlara çok değer verdiğimizden yapmamız gereken şeyleri yapmayıp aslında onlara kötülük yapabiliyoruz.Düşünün ki çocuğunuz hasta ,iğne olması lazım ,iğne de çok canını yakacak.Siz iğne canını yakacak diye yaptırmazsanız iyileşemez ,onun yerine iğne olamazsınız ,iğne verdi ya da iğne yaptı çocuğunuzun canını yaktı diye doktora hemşireye kızmanın bir anlamı var mı? Doktorun hemşirenin amacı çocuğun canını yakmak mı onu iyileştirmek mi acaba?

8 yorum:

  1. aynur albayrak19 Ocak 2013 12:26

    öğretmenim mesajım gelmedi mi

    YanıtlaSil
  2. büşra bozkurt19 Ocak 2013 19:22

    öğretmenim ben ted kolejinin sınavına yatılı olduğu için katılmaktan vazgeçtim

    YanıtlaSil
  3. aynur mesajın gelmedi.benim açtığım adresten gönderir misin?
    Sen bilirsin Büşracım sonuçta gidecek olan sensin.Hayırlısı olsun.

    YanıtlaSil
  4. öğretmenim ben fatmanur top 6-d'den benim hotmail'imde sorun çıktı babam bana gmail açtı.ama ben sizin iki adresinizede mektup yollamaya çalıştım ancak gönderilmedi diye mesaj geldi ne yapmam gerek. galiba sizin adresinizde ekli olmadığım için gelmiyor ama babamın adresine ileti gönderebiliyorum. ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  5. öğretmenim lütfen bana mail konusunda yardım edin
    birde siz bana ileti gönderir misiniz bakalım benim adresim mi sorunlu:
    adresim:fatmanurtop2001@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Fatmanur ben az önce yeni adresine mail attım ,gitti görünüyor ,sorunsuz geldiyse sen de bi dene bana atmayı.

    YanıtlaSil
  7. öğretmenim mailime mesaj



    atarmısınız?*?*? ♥♥♥ aynur albayrak

    YanıtlaSil
  8. melike polat21 Ocak 2013 14:13

    öğretmenim bu çok güzel bir de polonya mıydı neyse orayla da hayırlısıyla güzel işler yapsak harika olur

    YanıtlaSil