Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

7 Ocak 2013 Pazartesi

mektuplar

Az önce Marie'den mesaj aldım.Tatilleri bitmiş ,okula dönmüşler bir an önce mektuplaşmaya başlamak istiyorlar.Şu ana kadar bana mailini gönderenler:
Yaren Ebrar Çelebi
Gizem Şule Tekçe
Alperen Çan
İrem Nural
Melike Polat
 Gökçenur Taşdelen

Bana maillerinizi gönderin diyeli çokça zaman geçmesine rağmen sadece bu kişilerinkini biliyorum.Diğerleri önünüzde iki seçenek var: ya bir an önce gönderirsin ya da arkadaşların maillaşırken uzaktan bakarsın.

Melike Polat bununla ilgili görevi sana veriyorum.'Speaking Club'takiler adını soyadını mail adresini Melike'ye yazdırıyorsun ,bunu okuyanlar Melike'ye söylesin okumaması ihtimaline karşı.



Voki diye bir site var ordan da iletişim kurmak istiyorlar,ordan sesimizi de gönderebiliyoruz görüntümüzü de.Bunun kullanımı ile ilgili bilgilendirmeyi perşembe günü yapacağım.Kullanıcı hesabı alarak voki'yi de kullanabileceğiz.

4 yorum:

  1. Rukiye Alpaslan8 Ocak 2013 14:18

    öğretmenim ben size iki kere gönderdim ama gelmemiş galiba .

    YanıtlaSil
  2. aynur albayrak8 Ocak 2013 18:39

    ben de gönderiyorum herhalde gelmemiş

    YanıtlaSil
  3. büşra bozkurt8 Ocak 2013 19:28

    öğretmenim ben de gönderdim gelmedi mi hala???

    YanıtlaSil
  4. Rukiyecim seninki gelmiş.Aynur, Büşra sizinkiler yok.Yarın herkes bana iletmiş olsun lütfen ,bir an önce başlayabilelim.

    YanıtlaSil