Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

2 Ocak 2013 Çarşamba

akvaryum,modern,1453 ?


Selamlar!
Florya'daki akvaryum için  kişi başı 35tl vermemiz gerekiyor.Orayı tekrar arayıp biraz düşürebilirler mi diye tekrar soracağım ,fakat bugün toplantıda da söylediğim gibi oranın giriş fiyatı çok fazla olduğu için böyle yüksek bir fiyat çıkıyor karşımıza.Bunun içinde hem girişimiz hem de yol paramız var.

Onun dışında İstanbul Modern Müzesi'ne gidebiliriz.Onu seçersek kişi başı 15tl vermemiz yetiyor.
Orda ne mi yapacağız? Müzeyi gezeceğiz daha sonra müzenin bizim için hazırlayacağı 'Müze Çantam'adlı bir etkinliğe katılacağız.Altta bununla ilgili daha detayllı bilgiler edinebilirsiniz.
Bu etkinlik hafta içi de düzenleniyor fakat biz hafta sonu olana katılacağız.Kafanız karışmasın.



Yeni Yapıtlar Yeni Ufuklar Sergisine Paralel Sergi Etkinlikleri İstanbul Modern Sanat Müzesi, Türkiye’de üretilen modern ve çağdaş sanatın evrelerini ele alan Yeni Yapıtlar, Yeni Ufuklar sergisine paralel gerçekleştirdiği eğitim programlarıyla çocukların okulda öğrendikleri bilgileri pekiştirmelerine, sanatta yeni ifade olanakları ile tanışarak yaratıcılıklarını geliştirmelerine aracı oluyor. Öğrenme deneyimlerinde, nesnelerle birebir çalışma imkanı sunan müzelerin eşsiz olanaklarını erişilebilir kılmayı amaçlayan bu programda çocuklar deniyor, karşılaştırıyor, araştırıyor, keşfediyor, tartışıyor ve örnekleri inceliyorlar. “Müze Çantam” isimini taşıyan program, sanatın diğer disiplinlerle olan ilişkilerine, yaşamla kurduğu bağa ve yaratım süreçlerine odaklanıyor. Müze Çantam programının tüm etkinlikleri, Yeni Yapıtlar, Yeni Ufuklar sergisinin bulunduğu salonda, yapıtların anlaşılırlığını artırmayı amaçlayan eğitim araçlarıyla dolu bir çantanın kullanılması ile gerçekleştiriliyor. Müze Çantam, Pazartesi günleri hariç hafta içi her gün ilkokul düzeyindeki okul grupları, hafta sonları 5-7, 8-10 ve 11-13 olmak üzere üç farklı yaş grubundan çocuklar için düzenleniyor. 
Hafta İçi Okul Programı Pazartesi günleri hariç hafta içi her gün ilköğretim öğrencilerine özel Müzenin “Yeni Yapıtlar Yeni Ufuklar” sergisinde yer alan sanat yapıtlarında kullanılan malzemelere benzer malzemeleriyle, sanatçıların yaşamları hakkında bilgiler veren ipuçlarıyla, hayal gücünü geliştiren oyuncaklarıyla ve sanat yapıtlarının yorumlanmasına aracı olan çalışma kâğıtları ve boyalarıyla Müze Çantam, öğrenciler için eğlenceli bir sergi faaliyeti sunuyor.  Müze Çantam, İstanbul Modern’in bir uzmanı ve öğrencilerle birlikte müzenin sergi salonlarında keşfederek öğrenmeye dayalı bir etkinlik. Program, İstanbul Modern’in öğrencilere tanıtılması ile başlıyor. Ardından öğrenciler, müze uzmanının yönetiminde Müze Çantası’nda yer alan nesnelerden yola çıkarak, sanat eserlerinin hangi malzemelerle ve hangi tekniklerle yaratıldığını öğreniyor, sanatçıların yaşamları hakkında bilgiler ediniyor ve inceledikleri eserlerden yola çıkarak bir sanat çalışması yapıyorlar.
Hafta Sonu Programı 5-7, 8-10 ve 11-13 yaş gruplarına özel eğitim programları Yeni Yapıtlar, Yeni Ufuklar sergisine paralel düzenlenen Müze Çantam programının hafta sonu etkinlikleri 5-7, 8-10 ve 11-13 yaş gruplarını hedef alıyor.
Tabii ki biz 11-13 yaş grubu etkinliklerine dahil olacağız.



Bir de 1453 Müzesi var.O da 15 tl ye gidilebiliyor.Adından da anlayacağınız üzere bu tarihi bir müze.


Hangisine gitmek istediğinizi burdan bildirebilirsiniz ayrıca 6-D sınıfında Büşra bu konuyla ilgileniyor.İsminizi ve gitmek istediğiniz yeri ona yazdırıyorsunuz.Ordaki sayıya göre gidilecek yere karar verip para topluyoruz.
Bu gezi sadece 'Speaking Club' için değil .İsteyenler gelebilir.Yalnız kontenjanımız 27 kişi sonrasında sorun çıkmaması için adını önce yazdıran öncelikli.

Bu perşembe 'Speaking Club' için uğrayabileceğim  yalnız uzun sürmeyecek.Cumartesi günkü planımız hala geçerli ama saati 1 saat öne çektik.yani 10'da değil 9'da.Çünkü Cuma akşamından Fransa'dan misafirlerim olacak ,cumartesi de İstanbul gezisi yapacağız ,yol uzun olduğundan burdan erken çıkmak gerek.
Onlara ne yemek yapsam karar veremiyorum ,fikriniz varsa benimle paylaşın:))



13 yorum:

  1. Gökçenur Taşdelen2 Ocak 2013 16:27

    bence sadece türkiyeyi yansıtan bir yemek yapın misafirleriniz desinler aa türklerin ne kadar güzel yemekleri varmış diye

    YanıtlaSil
  2. öğretmenim ben gökceye katılıyorum türkiyeye özgü yemek yapsanız iyi olur diyorum.cünkü fransaya gittiklerinde türkiyeyi öğerler diye düşünüyorum.
    mesela,yaprak sarması
    sevgilerimle...
    gizem esen

    YanıtlaSil
  3. gizem esen
    ilk başa adımı yazmadığımdan 1 yorum olarak göründüğü icin bunu yazdım.belki 1.yoruma baktınızya 2. yoruma bakmazsınız diye düşündüm.

    YanıtlaSil
  4. doğru söylüyorsunuz da Türkiye'yi yansıtan bizim mutfağımızın içinde bir sürü yemek var işte ben onlardan hangilerini yapayım onu düşünüyorum..:)yaprak sarması güzel fikir lakin benim onu yapacak kadar vaktim olmayacak o gün:(

    YanıtlaSil
  5. öğretmenim bence karnıyarık yapın :)
    irem nural

    YanıtlaSil
  6. aynur albayrak2 Ocak 2013 21:34

    arkadaşlar bence biz bu kararı aysun öğretmene bırakalım ama yorum da yapalım bence ??????????

    YanıtlaSil
  7. aynur albayrak2 Ocak 2013 21:35

    bence istanbul modern e gidelim

    YanıtlaSil
  8. türk yemekleri en iyisi ALPEREN ÇAN

    YanıtlaSil
  9. gizem esen
    öğretmenim bence tatlı yapmak isterseniz bülbül konağı yapsanız iyi olur başka tatlı kemal paşa da güzel olur büsküvili pasta
    siz nasıl isterseniz
    iyi yemek yapmalar......

    YanıtlaSil
  10. öğretmenim bence tatlı olarak künefe yemek olarak karnıyarık yapın koaly gelsin öğretmenim

    YanıtlaSil
  11. Rukiye Alpaslan3 Ocak 2013 21:37

    öğretmenim kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  12. valla siz ağzınızın tadını biliyorsunuz:)

    YanıtlaSil
  13. melike polat4 Ocak 2013 15:51

    öğretmenim ben istanbul muodern e bilgisayardan baktım çok güzel bir yer iyiki oraya gidiyoruz

    YanıtlaSil