Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

31 Aralık 2012 Pazartesi

Yeni yıl...

Yeni yılımız kutlu olsun!
Artık yeni yıldan bir şeyler beklemeyelim , istediğimiz şeyler için yeni yılda çaba harcayalım ve olmalarını bekleyelim.Hiç bir şey yapmayıp sadece istemek yetmiyor maalesef.
Yeni yılda çalışalım çabalayalım ,e-twinning projemizi güzelce tamamlayalım , güvenilir bir ekip olduğumuzu kanıtlayalım ki seneye herkes bizimle çalışmak istesin ,hatta bizi ülkelerine davet etsinler:)
Çalışalım çabalayalım ,güzel notlar kapımızda beklesin:)
Çalışıp çabalayıp yorulalım ,sonra da gezip tozalım:)
Yeni yılınızın istediğiniz gibi geçmesini diliyorum. Seviyorum sizi:)

Bu arada gezi için çarşamba günü 2. tenefüs 6-D 'de toplantı olacak duyurulur!

4 yorum:

  1. tşkler öğretmenim sizinde yeni yılınız kutlu olsun.bu arada maili attım umarım gitmiştir irem nural..

    YanıtlaSil
  2. Rukiye Alpaslan2 Ocak 2013 14:56

    öğretmenim sizin de yeni yılınız kutlu olsun :D

    YanıtlaSil
  3. gizem esen
    öğretmenim ben daha yeni görüyorum
    inşallah yeni yılınız sağlıklı ,mutlu ,huzurlu gecer.

    YanıtlaSil
  4. melike polat9 Ocak 2013 21:15

    yeni yılda ailenizle sevdiklerinizle mutlu yıllar dilerim

    YanıtlaSil