Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

27 Aralık 2012 Perşembe

speaking club

Merhaba gençler,
Bugün 'speaking club'da speaking yapamadık ama ileriki projelerimiz için ön hazırlık ve görev dağılımı yaptık.Bir kaç hafta sonra ülkemizi,bölgemizi ,şehrimizi,yaşadığımız yeri anlatan bir video çekmeyi ve bunun broşürünü yapmayı planlıyoruz.Yani kendimizi birer turist rehberi gibi düşünürsek ,yaşadığımız yeri tanıtıyoruz.
Yaşadığın ülke dünya üzerinde nerde?
Ülkendeki bölgeler hangileri? Nesi ile ünlü?Orada ne yapılır ,ne yenir ,ne içilir?
Sen hangi bölgede yaşıyorsun?Senin bölgenin özellikleri neler , havası ,insanları  nasıl?Nesi meşhur?

Bunlar gibi bi takım soruların peşinden koşarak bir video hazırlamak istiyoruz .Bunun için görev dağılımımız şöyle:
1.Fatmanur                                           Marmara Bölgesi
2.Damla                                               Güney Doğu  Anadolu Bölgesi
3.Yasemin                                            Akdeniz Bölgesi
4.Salih                                                  İç Anadolu Bölgesi
5.Resul                                                 Doğu Anadolu Bölgesi
6.Büşra                                                Karadeniz Bölgesi
7.Gizem                                               Ege Bölgesi
8.Rukiye                                              Boğaz
9.Yaren                                               Müzeler
10.Buse                                               Hadımköy
11.Gizem                                             Saraylar
12.Aleyna                                            İklim
13Gökçe                                             Sultanahmet Camii
14.İrem                                               Kız Kulesi ve Galata Kulesi
15.Güldeniz                                         Kapalı Çarşı ve Mısır Çarşısı

Bu arkadaşlarımız araştırmayı yapacak.Tabii ki bu çok detaylı olmayacak yüzeysel bilgiler bizim için kafi.Yani Sosyal Dersi'ndeki gibi ayrıntılı istemiyoruz.
Kalanlar da çeviriye ,sunuma ve diğer videolara katkıda bulunacak ve sonunda herkesin çorbada tuzu olacak:)Ben de bunlarla ilgili fotoğrafları bulmaya çalışacağım.
Lütfen bunlar haftaya gelmiş olsun ki ilerleme kaydedebilelim.Çünkü asıl işimiz bundan sonra başlıyor. :)

Herkese kolay gelsin!



10 yorum:

  1. busenur ünlü27 Aralık 2012 18:05

    kayıtoldum öğretmenim çok güzelmiş :)
    hepimize hayırlı olsun :D gerçektende tatlı bir yorgumlukk ...

    YanıtlaSil
  2. Öğretmenim ben Resul ÖZHAN öretmenim bizi de kapalı çzrşıya götürün

    YanıtlaSil
  3. Busecim beğendiğine sevindim:)Resul ,Kapalı Çarşı da olabilir ardından Sultanahmet ve Mısır Çarşısı'nı gezebiliriz aynı gün.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    Blogun ilk yorumunu ben yapmıştım, ve kastettiğim tam da buydu!
    Fotoğrafları heyecanla bekliyorum, takipteyim, sevgiler..
    Ayça ben:)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Ayça,
    seni memnun edebildiğimize sevindim.Daha çok şeyler yapmayı planlıyoruz olursa fikirlerimiz de blog gibi zamanla büyüyecek...

    YanıtlaSil
  6. gizem esen
    öğretmenim cok heyecanlı bir şakilde her perşambeyi bekliyorum.
    iyi günler...........

    YanıtlaSil
  7. çok tatlısın gizemcim ,gerçekten ben de çok heyecanla ve keyifle bekliyorum ,daha çok aktif katılımınızı umarak da bekliyorum tabii:)

    YanıtlaSil
  8. Gökçenur Taşdelen3 Ocak 2013 15:37

    ben de gizeme katılıyorum her perşembeyi iple çekiyorum speaking club ta zorlanacağımı sanıyordum ama yanılmışım

    YanıtlaSil
  9. gizem esen
    başımızda bir kralicemiz var ve o kralicenin yandaşları arıları var yani anlatmak istediğim şey bizim ooooooooooooo kocaman dağı aşamamız mümkün değil ama biz yinede büyük lokma yiyelim kücük konuşalım
    iyi günler .....
    kıralicemize ve arılarına.............

    YanıtlaSil
  10. melike polay3 Ocak 2013 17:32

    öğretmenim bencede istanbul modern'e gidelim orada aktivitelerde yapıcaz

    YanıtlaSil