Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

16 Aralık 2012 Pazar

Evet , hoş geldim ,sen de hoş geldin.Hoş şeyleri paylaşmak için geldim.
Öğrencilerimle boş zamanlarımızı değerlendirmeye çalışıyoruz ;fuarlara ,müzelere tiyatrolara gidiyoruz ,başka şehirleri geziyoruz , 'konuşma kulubü'etkinlikleri yapıyoruz , e twinning ve comenius projeleri yürütmeye çalışıyoruz.Bu blog sayesinde de burdan paylaşıyoruz...


Bu kareler ,17 Kasım 2012 Tüyap Kitap Fuarı gezimizden ...
 Kitap illustrasyonu yapan çok tatlı bir Hollandalı hanımın atölye çalışmasına katıldık.Adı Marit.Eşi de müzisyen.Onun resimlediği kitaplar için besteler yapıyor.

 Sahnedeki öğrenci Enes,Marit ondan çok kızgın görünmesini istedi ve onu o şekilde çizdi.


 Evinin penceresinden görünen bir kuleyi kitabında kullanmış.
 Veee bize Galata Kulesi'ni çizdi.
 Marit'in yazdığı bir hikayeyi canlandırdık.

 Değişik enstrumanlarla hikaye anlatımına katkıda bulunduk.





6 yorum:

  1. Merhaba,
    Blogunuzu tesadüfen buldum. Fotoğraflardan çok eğitici ve eğlenceli geziler yaptığınızı görebiliyorum ancak sadece fotoğraflara bakarak o dünyanın içine girmemiz biraz zor; yazı kısmını arttıramaz mısınız?
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler ,yorumunuzu dikkate alacağım kesinlikle.Şu an başka geziler üzerine planlar yaptığım için yazma fırsatım olmadı pek.Yakında daha ayrıntılı şeyler okuyacaksınız diye umuyorum ben de:)...

    YanıtlaSil
  3. öğretmenim diğer arkadaşlarda gelirse hayvanat bahçesine gidelim :D

    YanıtlaSil
  4. öğretmenim ben floryadaki akvaryuma gidelim diyorum sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  5. Aleyna ,ben hayvanat bahçesine gitme taraftarı değilim açıkçası.Biz onları görelim hoşumuza gitsin diye kafeslerde tutuldukları ve alışık olduklarından çok farklı iklim ve hayat şartlarında yaşamak zorunda bırakıldıkları için hayvanat bahçelerini sevmiyorum.

    YanıtlaSil