Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

28 Aralık 2012 Cuma

speaking club için duyuru

Gençler ve kendini genç hissedenler:)
'Speaking club'takiler için bir duyurum var.Bugün de söyledim gerçi ama duymayan kalmasın Kulübümüzü  haftaya perşembe yapamıyoruz çünkü ben çarşamba ,perşembe ve cuma öğleden sonraları bunlarla ilgili bir seminerde olacağım.Diğer haftaya kalmasın diye 5 Ocak Cumartesi , yani haftaya cumartesi saat 10.00da Tatsan Kafe'de buluşuyoruz.Dün görev almayanlar da geliyor ki o gün değişik görevler alabilsinler.O zamana kadar yer ve saatte değişiklik olursa mesela okulu açtırabilirsem size burdan duyururum.

Bazılarınız da mailde sorun yaşamış.Öncelikle tavsiyem yanınıza mail atmayı bilen birini alın.Bilgisayarın başına öyle oturun.Buna rağmen gönderemiyorsanız Metronet'te bu ara sorunlar yaşanıyor ondan olabilir.Yine de ben size başka bir adres daha veriyorum bir de onu deneyin.  aysun_gundogduu@gmail.com
alt çizgiyi koyup koymadıgınıza,küçük harfle yazıp yazmadığınıza,sonunda 2 u koyup koymadığınıza,ü,ğ gibi harflari u,g olarak yazıp yazmadığınıza dikkat edin.

Bir iki kere gelip sonra çıkıp şimdi yeniden dahil olmak isteyenler var.Bu yaptığımız şey süreklilik üzerine kurulu ;yani görev alıp sonra gelmez bizi yarı yolda bırakırsanız hem üzülürüz hem de kızarız.Artık gelmeye karar verdiysen bir daha çıkamayacağını, üstüne düşenleri yapman gerktiğini ,dersim çoktu-kursum vardı gibi cümleler kurmaman gerektiğini bileceksin.Şu ana kadar isteyen geldi isteyen gitti size göre olup olmadığına artık karar vermiş durumdasınız.Devam edip etmeyeceğinizi belirleyin.Şu andan sonra daha yoğun çalışmalarımız olacak ,mafya gibi girdin mi çıkamayacaksın:))

Tabii bu söylediklerim gözünüzü korkutmasın ,işin ciddiyetini  görün sadece.
Mektuplarını yazıp bana gösterenlere teşekkür ediyorum,düzeltmelerinizi yapın diyorum.
Kalın sağlıcakla...

3 yorum:

  1. öğretmenim mafyalardan korkulur kendimizi onlara karşı korkutmayalım
    saygılarla ve sevgilerimle..........

    YanıtlaSil
  2. Bence mafyadan da çok korkmamız gereken başka şeyler var:eğitimsizlik ve cehalet...

    YanıtlaSil
  3. Gökçenur Taşdelen7 Ocak 2013 20:00

    çok haklısınız öğretmenim...

    YanıtlaSil