Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Aralık 2012 Çarşamba

geziler ,projeler...

Canlarım ciğerlerim, önümüzdeki ay için yeni bir gezi planlıyorum.Yine her zamanki gibi haftasonu olacak.Katılmak isteyenler hem yer hem zaman bakımında görüşlerini bildirirse çoğunluğun istediğine göre ayarlama yapmaya çalışırım.
Benim aklımdaki yerler bunlar:
1.İstanbul Modern Müzesi  (Burda sadece müzeyi gezmeyeceğiz ,müzenin kendi yaptığı atölye çalışmaları var onlara da katılacağız.)
2.Fatih'te Reşat Nuri Güntekin Sahnesinde tiyatro ve ardından Vefa +Süleymaniye Camii gezisi.
3.Florya'daki akvaryum.
4.1453 Müzesi.
5.Taksim'de Aksanat'ın çocuklara yönelik sanat etkinlikleri.
6.Miniatürk.
7.Rahmi Koç Müzesi. (Burda sadece müzeyi gezmeyeceğiz ,müzenin kendi yaptığı atölye çalışmaları var onlara da katılacağız.)
8.Oyuncak Müzesi. (Burda sadece müzeyi gezmeyeceğiz ,müzenin kendi yaptığı atölye çalışmaları var onlara da katılacağız.)

Sizin aklında başka yerler varsa onları da yazın ,hep birlikte karar verelim.

Biz perşembeleri okul sonrası 'Speaking Club' olarak değişik etkinlikler yapıyoruz.Bunu ilerletmek için www.etwinning.net 'ten mektup arkadaşları bulduk.Bu site sayesinde Comenius ve e-twinning projeleri yaparak Avrupa'daki diğer okullarla birlikte çalışma şansı yakalayabiliyorsunuz.Comenius Projelerinde hem projeyi yapıp hem ülkelere ziyaretlerde bulunuyorsunuz ki bunu Ulusal Ajans karşılıyor.E -twinning Projelerinde de projenizi internet üzerinden yürütüyorsunuz ziyaret gerçekleştirmiyorsunuz.Ama aynı zamanda ilerde yapacağınız Comenius Projeleri için çevre edinmiş oluyorsunuz.
İşte biz bu siteyi kullanarak Fransa'dan bir okul ile mektup arkadaşı olduk.Polonya!dan başka bir okul ile de başka bir proje yürütmek için sözleştk.
Şimdi asıl varmak istediğim noktaya geleyim:
Çocuklar , Avrupa'da şu an Noel tatili ve bu 2 hafta sürecek.Onların öğretmeni Marie, 2 hafta sonra başlayabileceğimizi söyledi.Biz de o arada taslaklar oluşturabiliriz,neler yazacağımızı düşünebiliriz ,yazdıklarınızı bana gönderebilirsiniz ,takıldığınız yer var mı bakalım.(aysun_gundogdu@yahoo.com  bu adrese gönderebilirsiniz.)
İlk mektubun konusu : Me and my family.  Bunu yazdıktan sonra 'family tree' de oluşturabilirsiniz.
Diğer mektupların da konuları olacak.Ne olduklarını size duyuracağım.5-6 e- mektuptan sonra ülkemizi ,şehrimizi tanıtan broşürler hazırlayıp onları postayla göndereceğiz.
Bu projeyle kültürler arası benzerlikleri,farklılıkları  görmeyi ;farklılıklara duyulması gereken saygıyı aşılamayı , dünyamızın biraz daha büyümesini aynı zamanda da dilimizi geliştirmeyi amaçlıyoruz.
Umarım umduğumuzu buluruz.
Çocuklarımı öpüyorum , ziyaretçilere de saygılar sevgiler...

21 yorum:

  1. ben topkapı sarayına da gitmek istiyorum arkadaşlar istiyor mu acaba?

    YanıtlaSil
  2. güzel bi fikir onu da ekledik o zaman listeye:)
    bunların arasından ilk hangisine gitmek istersin onu da yaz.ben şu an minibüsçülerle görüşüyorum fiyat almak için.bi kaç güne sonuç alırız umarım.

    YanıtlaSil
  3. busenur ünlü27 Aralık 2012 18:20

    öretmenim florya2daki akvaryuma gidelimm noolurrr

    YanıtlaSil
  4. en çok o istenirse akvaryuma gideriz.bakalım diğerleri ne diyecek.

    YanıtlaSil
  5. Nurgül Yıldırım29 Aralık 2012 13:34

    Evet Florya'daki akvaryum fikri de güzel inşallah en çok istenenlerden biri olur :)

    YanıtlaSil
  6. öğretmenim ben RUKİYE bence de akvaryuma gidelim :D

    YanıtlaSil
  7. Gökçenur Taşdelen31 Aralık 2012 19:56

    bence akvaryuma gidelim

    YanıtlaSil
  8. Gökçenur Taşdelen2 Ocak 2013 16:22

    akvaryum bana pahalı geldi onun yerine bence istanbul modern müzesine gidelim hem uygun hem adı beni etkiledi

    YanıtlaSil
  9. evet canım akvaryum maalesef biraz pahalı.şimdiden para biriktirip bahara doğru gidebiliriz belki.modern ve 1453 daha makul görünüyor.

    YanıtlaSil
  10. büşra bozkurt2 Ocak 2013 18:29

    öğretmenim ben büşra bence istanbul modern müzesine gidelim çünkü orada müzeyi gezip bir aktiviteyede katılacağız.

    YanıtlaSil
  11. öğretmenim ben de akvaryum diyodum ki para miktarını sylemeden önce
    ben aslında yazmıştım gelmemiş.simdi ise istanbul modern müzesini diyorum.hem uygun hem de cok merak ediyorum etkinliklerini
    iyi günler diliyorum......

    YanıtlaSil
  12. 10.yu yazan gizem esen....

    YanıtlaSil
  13. melike polat3 Ocak 2013 17:30

    hello
    I'm melike.I have got mother,father,sister.My mother name is Ayşe.My father name is Murat.My sister name is Merve.you want to know about my daily routine,but it's not interesting.I get up at half past seven.I have breakfast.Igo to school.The school finishes at three o'clock.I come home.I have lunch.I do homework.I wacht tv.I computer games.I read book.I go to bed.Write to me soon.

    YanıtlaSil
  14. Hello Melike. Can you please send this to my e-mail? aysungundogduu@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. melike polat4 Ocak 2013 20:33

    öğretmenim nida çok güzel yapmış

    YanıtlaSil
  16. iyki istanbul moderne gitmişiz ben çok eğlendim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aydanur Yılmaz1 Mart 2013 17:54

      sana katılıyorum

      Sil
    2. Aydanur Yılmaz1 Mart 2013 17:55

      sana katılıyorum

      Sil
  17. Aydanur Yılmaz1 Mart 2013 17:52

    Sana katılıyorum Damlanur bencede çok eğlenceliydi.

    YanıtlaSil
  18. Aydanur Yılmaz1 Mart 2013 17:53

    Sana katılıyorum Damla harikaydı

    YanıtlaSil
  19. teşekkür ederim Aydanur.

    YanıtlaSil