Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

21 Şubat 2013 Perşembe

teşekkürler

Bu Çarşamba yine farklı bir ödev deneyimledik ,bugün de bazı arkadaşlarınız bunları bizimle paylaştı ,buraya da yazarsanız hepimize ilham olur ,biz bunu 6-D olarak yaptık ama isteyen kendisi yapıp burdan paylaşabilir.

Hayatımızda bir sürü insan var ,bazıları bize çok yakın bazılarınıysa bir daha hiç görmeyeceğiz bile. Genelde en kibar ,en şirin ,en hanımefendi-beyefendi halimizi hep bu tanımadığımız insanlara gösteriyoruz ,hatta bizi sadece bir kere görenler kraliyet ailesinden sanır ,öyle bir kibarlık  öyle bir nezaket... Fakat her zaman bizim yanımızda ,canımızda ,her şeyimize katlanan ,bizi hiç yalnız bırakmayan insanları da kırıp geçiriyoruz ,insan muamelesi yapmıyoruz. Bu kişiler ailemizden ,arkadaşlarımızdan ,öğretmenlerimizden ,komşularımızdan ,akrabalarımızdan....yakınlarımızdan oluşuyor.
Şimdi kendimize bir gün seçin o gün yakıımızda olan bu insanlara ,bize yaptıkları her güzel davranış için teşekkür edelim ,bu davranışşlar genelde onların hep yaptıkları ama bizim sanki onların zaten yapmak zorundaymışlar gibi düşündüğümüz  şeyler.Mesela anneniz her gün sizin için harika yemekler yapıyor.Sizin için işe gidiyorlar .vs

Bir de onların bulabilecekleri yerlere , hepsine ayrı ayrı onların bizim için ne kadar önemli olduğunu ,onları ne kadar sevdiğimizi anlatan bir takım notlar yazıp bırakalım.Gözlemleyelim bakalım tepkileri nasıl olacak ,bize nasıl yaklaşacaklar ,neler diyecekler ,o gün hayatımızda nasıl değişiklikler olacak?

Deneyeimleyenler ,yaptıklarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.


8 yorum:

  1. öğretmenim ben ne yaparlarsa yapsınlar teşekkür ettim notlarda ablamın kalemliğime koydum görmedi sonra mektup halinde yazdım çantasına koydu bir gün sonra gördü anneme tezgahın üzerine babamada yatağın üzerine koydum herkes çok sevindi bu yüzden bende çok sevindim

    YanıtlaSil
  2. Gökçenur Taşdelen22 Şubat 2013 16:22

    ben her yaptıkları şey için çok teşekkür ettim notlar yyazdım çok mutlu oldular(ben zaten ara sıra böyle şeyler yapıyor muşum yapmaya devam ediyorum ve ileride de inşallah yapacağım

    YanıtlaSil
  3. öğretmenim ben yapışkan kağıtlara yazılar yazdım ve birkaç yere koydum okuyan herkes cok begendi.

    YanıtlaSil
  4. damlanur akbulut24 Şubat 2013 22:51

    bana göre aslında bunu istemiyerek yapıyoruz.çünkü annemizi ve babamızı yada tanıdığımız herhangi birini biz neredeyse her zaman görüyoruz ve bazen anlaşmazlıklarda oluyor tabi ben kendi açımdan bakıyorum.o yüzden bu olay bebeklikten başlayan bir durum onlar hep tanıdığımız kişiler diye umursamıyoruz ama umursamalıyız.ALLAH korusun bir gün o tanıdıklarımız ölecekler ve değerlerini anlayacağız o yüzden ailelerimizin sağlığı yerindeyken değerlerini bilelim...

    YanıtlaSil
  5. gizem şule tekçe
    ben yaptıkalrı için teşekkür ettim sonra onlar için not astım onların yüzleri hep güldü bende onları mutlu görünce çok mutlu oldum her gün denemeyi düşünüyorum

    YanıtlaSil
  6. Ben her şey için teşekükür ettim ve kısa notlar yazarak onlara olan sevgimi belirttim.Hepside çok mutlu oldu.

    YanıtlaSil
  7. öğretmenim ben de coktan yapmıştımda buraya yazmaya unutmuşum hatta verdiğiniz ilk gün yaptım işte yazmayı unutmuşum ben.öğretmenim annem bir an şaşırdı ve beni öptü.bende onları öptüm.ben bayağı bir kişiye yaptım gercekten hepsi işe yaradı bence bizim belkide aklımıza böyle bir gelmeyecekti ama ben bazenleri böyle yapıyorum.neyse öğretmenim sizleri de kırdıysak arkadaşların ağzından da olrak gecebilir sizden de özürdileriz.
    sevgilerimle........................ gizem esen.............
    iyi günler................

    YanıtlaSil
  8. ben de küçük küçük notlara bir kaç güzel söz yazdım hepside çok beğenip mutlu oldular tabi bende mutlu oldum gamze gençhellaç

    YanıtlaSil