Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

11 Kasım 2013 Pazartesi

1. Projedekiler için

4-A
Hazal
Alara
Ekin
Ensar
Efe

4-B
Ece
Sıla
İlknur
Helin
Özge
Efe


4-C
Pınar
Pınar
Melih
Umut

4-D
Esmanur
Didem
Dilara
Yağmur
Sima

Projemizde bu kişiler var. Ama bugün bazıları toplantıya gelmedi. 
Sıla başkan, İlknur yardımcı oldu. Bundan sonra bu arkadaşlarınız her hafta yoklama alacak. 3 defa gelmeyen bir daha gelemeyecek yerine başka birini alacağım.

Perşembe gününe kadar yapmanız gerekenler:
Evinizin her odasını ayrı ayrı fotoğraf çekmek.
Okulun çeşitli yerlerini fotoğraf çekmek. (Sınıfınız, bahçe, kantin, okulun dıştan görünüşü, öğretmeninizle birlikte bir fotoğraf..)  Fotoğraf makinası olmayanlar bir günlüğüne tanıdıkları birinden ödünç alsınlar.

Bunlarla power point sunum hazırlayacaksınız. Power point için büyüklerinizden yardım alın.Siz fotoğrafları çekin, fotoğraflara yazılacak cümleleri ayarlayın, onlardan da power point için yardım isteyin.

Power point sunumunuzun başlığı 'My House and My School'.

Şöyle olacak; her resmin altında 'Bu benim ...........  um..'  ya da 'Bu bizim ............mız.' gibi tanıtıcı bilgiler yazacaksınız.


This is our school.

Bu bizim okulun resmi değil ben sadece örnek olsun diye koydum.

size yardımcı olacak bazı kelimeler:
mutfak: kitchen                                          banyo: bathroom
oturma odası: living room                           oda: room
bahçe: garden                                             ev : house

Fotoğrafları ve cümleleri perşembeye kadar ayarlayın. Haftaya perşembeye kadar da power point sunumlarınızı görmek istiyorum.
Cümleleri yazmayı bitiren bana mail atsın. Yanlışlarınız olursa düzeltme yapacağım.
Kolay gelsin.Umarım eğlenceli geçer.

7 yorum:

  1. öğretmenim ben 4/c den MELİH mail im melihdurcak@outlook.com

    YanıtlaSil
  2. öğretmenim be sıla 4-B den gmail kurdum gmail adresim silatopaal@gmail.com da power pointte yaptıklarımı nasıl göndercem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım power point sunumunu e mail ile göndereceksin. E mail atmasını bilen birinden yardım al. bugün hastaydı galiba gelmedin. geçmiş olsun.

      Sil
  3. Öğretmen, Bir Bahçıvandır. En Güzel Gülleri O Yetiştirir. Hiç Yorulmadan, Bıkmadan, Usanmadan Bahçesindeki Güllere Su Verir Ve Onların Bakımınını Titizlikle Yapar.
    ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim , duygulandırdın beni.

      Sil