Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

11 Kasım 2013 Pazartesi

4. sınıfların performans ödevleri hakkında





Performans ödevlerini okudum, girdiğim sınıflara geri veriyorum, güzel olanları panoya asıyoruz.
Öncelikle şunu söylemek istiyorum; ödevleri kendiniz yapın. Başka birine yaptırdığınız ödev size hiçbir şey öğretmeyecek aynı zamanda puan kaybettirecek.
Çocuklarının ödevini yapmaya çalışan anne-babalar, bu kadar çok ödev yapmak istiyorsanız bana mail atın ben size özel ödevler yollarım. Çocuklarınızın ödevlerini kendilerine bırakın lütfen.
Bu ödevleri bir sınav gibi düşünün, bunlardan not alıyorsunuz. Derste bunu açıklamıştım ; ama çok az kişi anlattığım gibi ödevler getirmiş. Hatta bazıları hiç ödev getirmedi. Doğal olarak da performans notları sıfır şuan.
Ödev verirken, neye dikkat etmeniz gerektiğini, nerelerden puan alacağınızı önceden söylüyorum. Buna önem verenler daha çok puan alıyorlar. Ödev size geri geldiğinde eksiklerinizi güzelce inceleyin ve bir daha yapmamaya çalışın. Panodaki güzel örnekleri inceleyerek nasıl olması gerektiğine bakın lütfen.
Buraya güzel olanlardan bazılarını koydum. Tebrik ediyorum onları.







Farkettiyseniz bu kişiler anlatmış olduğum gibi resimlerin altına birçok bilgi yazmışlar. Sadece resmi yapıştırıp getirmemişler, bir kelime yazıp bırakmamışlar. Bunlar gibi doğru cümleler yazanlar yüksek puan aldı.


3 yorum:

  1. hocam çok güzel yapmışlar hepsini çok tebrik ediyorum...

    YanıtlaSil
  2. hocam ben melihdurcak 4c den emailim melihdurcak@outlook.com

    YanıtlaSil