Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

25 Kasım 2013 Pazartesi

sunumları gönderme

Öğretmenler Günü'mü kutlayan herkese bir kez daha teşekkür ediyorum. Sağolun.

Bugün pazartesi olduğundan proje toplantımızı yaptık.Projedeki kişilerde birtakım değişiklikler oldu.
4-C den Pınar ve Pınar Sude, 4-D den Sima çıktı.
4-A dan Dicle, Doğa, 4-Cden Esma geldi.

Birçok kişi sunumları hazırladı bitirmek üzere. Umut ve Alara zamanından önce gönderdikleri için onlara bir sürprizim olacak.:)
Eğer bana gönderdiyseniz ben de size geri döndüysem şunları şunları düzelt tekrar yap dediysem  ve bunu hallettiyseniz yani tamamen hazırsa lütfen şu adrese gönderin.

barbarakudela13@gmail.com

Bu adres Polonya'daki öğretmenin adresi. Maili gönderirken konu bölümüne 'power point presentation from Turkey' yazın.

5 yorum:

  1. Umut sunumunu karşı tarafa gönderdi. Dicle göndernek üzere.
    Gönderenler buraya gönderdim diye yazsın,ben de kimin gönderdiğini bileyim.

    YanıtlaSil
  2. öğretmenim sunumun son halini size ve yazdığınız mail adresine gönderiyorum.
    Doğa Şahinçe

    YanıtlaSil
  3. Gönderdim. Doğa

    YanıtlaSil
  4. öğretmenim ben ALARA ben de verdiğiniz maili adresine gönderdim

    YanıtlaSil
  5. tamam süpersiniz. Ece ve Esma da göndermek üzere. Diğerlerinde durum ne?

    YanıtlaSil