Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

5 Kasım 2013 Salı

Knowing Each Other Projesi'ndekilere duyuru!

Geçen ayın konusu 'kendini tanıtma' idi. Videolarımızı çekip gönderdik. Onların adresini de buradan verdim. İzlemiş olduğunuzu düşünüyorum.
Kasım ayında okulumuzu ve evimizi tanıtacağız.Bununla ilgili power point yapacağız.
Proje ekibindekiler ,sizden öncelikle şunları istiyorum:
1.e mail hesabı açıp (ya da bilen birine açtırıp) adreslerinizi benim e mail adresime yollayın.
e mail adresim: aysungundogduu@gmail.com
2.power point yapmayı öğrenin.

Dersi çok güzel dinlemenizi istiyorum, yeni öğrendiklerimiz bu ay yapacaklarımızın temeli olacak.
Okulumuzda sınıfımızın, bahçemizin, öğretmenlerimizin, arkadaşlarımızın,labaratuarlarımızın....vb fotoğraflarını çekeceğiz.
Evde evimizin odalarının fotoğraflarımızı çekeceğiz.
Bunları nasıl tanıtacağımızı öğreneceğiz, sonra bu öğrendiklerimiz ve çektiğimiz fotoğraflarımızla power point sunumlar yapacağız.Bunları karşı tarafa göndereceğiz.Onlar da bize gönderecek.
Sizi her pazartesi öğle arasında yemekten sonra Bilgisayar Labaratuarı'na bekliyorum.Gelmeyenin yerine başka birini alırım, toplantıları kaçırmayın lütfen.

3 yorum:

  1. öğretmenim ben 4cden melihdurcak bizim videolarımızı bulamadık nerede

    YanıtlaSil
  2. canım sen hangi videoları diyorsun? kendinizi tanıttıklarınızsa 'knowing each other project 2 veya 2 de'dir.

    YanıtlaSil
  3. pekii öğretmenim

    YanıtlaSil